رمان های زیبا نوشته ساجده سوزنچی

رمان خائن احساس من

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ

سلام به همه ی دوستای خوبم..

خائن احساس من بلاخره به چاپ رسید با ویرایش جدید شما میتونید با خرید اون من رو در خلق آثار بهتر یاری کنید ...

لینک کانالم رو براتون میزارم تا بتونید هم از داستانهای جدید و در حال تایپم مطلع بشید هم راحت تر باهم در ارتباط باشیم

امیدوارم خوشتون بیاد.

لینک کانال👈 https://t.me/Sa_suozanchi 👉

نظر فراموش نشه، من با نظراتتون انرژی 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۷
sa suozanchi

نظرات  (۶)

مثل همیشه عااااااالى
ممنون ساجده جوون
مث همیشه عالى بود عزیزم موفق باشید 
منتظر رمان هاى بعدى تم هستم عزیزم
عالی بود ساجده جون،البته اولش زیاد خوب شروع نکردی ولی بعد حسابی جذاب شد.به نظر من اگه آخرین فصل نبود پایان واقعی تری داشت.
در ضمن ممنونم که تولدمو تبریک گفتی،
دوست دارم یک دنیا،
منتظر نوشته هایه جدیدت هستم.
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم فاطمه جوووون...
منم خیییلی دوستت دارم عزیزم...
اگر خلاصه بذارین از رمانا خیلی ممنون میشم ایشالاهمیشه موفق باشی ساجده جون 
سلام ساجده جون
من رمان مزاحم دوست داشتنی رو خوندم خیلی قشنگ و متفاوت بود مخصوصا اتمامش.
رمان عشق حقیق رو نمیزاری اینجا؟هیجا نمیتونم پیداش کنم😥
رمان عشق حقیقی رو نمی زارید من اونو می خواااام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی