رمان های زیبا نوشته ساجده سوزنچی

لینک دانلود رمان مزاحم دوست داشتنی

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

سلام دوستان خوبم لینک رمان مزاحم دوست داشتی رو براتون گذاشتم بخونید و نظراتون رو برام در کانالم بفرستید...


با سپاس سوزنچی

لینک کانال👈https://t.me/Sa_suozanchi 👉


👇برای دانلود رمان روی عکس رمان کلیک کنید👇

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
sa suozanchi

نظرات  (۲۸)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
با اینکه رمانتو هنوز تموم نکردم اما با خوندن همین چند فصل مجذوبش شدم .
رمانهای دیگت رو کی میزاری؟
سلام عزیزممممممم
تبریک میگم راه اندازیه وبلاگتو :-* 
چه آدم جذابی
تبریک میگم عزیزم
موفق باشی
ممنونم بابت تشکر آخر داستان
کاری نکردم
وظیفه بود
:


سلام ساجده جون

واقعا قشنگ بود،اشکم دراومد.....
تبریک میگم بابت ذهن خلاقت.موفق باشی خانومی
درضمن عاشق آرمان شدم چه جییییییگریه.داریم همچین کسی؟؟!!!

سلام عزیزم
امیدوارم شاهد موفقیت های بزرگترت
 باشیم
پاسخ:
ممنونم مهدا جان....
سلام
خواهر عزیزم،
بهت تبریک میگم بابت رمان زیبات
امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
عاشقتم داداش گلم همین...
بسیار عالی بود,خسته نباشی عزیزم
پاسخ:
ممنون دوست عزیز....
سلام عزیزم داستان فوق العاده زیبا و جذابی بود
واقعا لذت بردم آفرین
منتظر داستان های خوب بعدیت هستم
موفق و پیروز باشی
با اینکه اشکم درومدوخیلى غصه خوردم
ولى بازم تا آخرش رو خوندم تا ببینم چى میشه
خیلى قشنگ بود
از رمانهاى دیگه اى  که خونده بودم خییییلى بهتر بود
ارزش یه بار خوندنو نداره،هرچه قدرم که بخونیش بازم کمه
منتظر رماناى زیباى بعدت هستم
پاسخ:
مرسی فائزه جون...
لطفا لینک دانلود فایل epub این رمان رو هم بزارید
پاسخ:
سعی می کنم آمادش کنم...
Salm sahede jan vaghan khase nabashiii mn taze ba saitet ashna shoodam va hamin alan romane fobiste asheghe 1 va 2 ro tamom kardam va 2 romane dgat yani mozaheme dos dashtam va ehsase khaene mn ro gereftam rasesh akhare romane fotbaliste asheghe 2 ye roman dg ham pishnahad dadr boodii vali natonesam to sitet pidash konm esmesh eshghe haghighi bood 
Mm vaghan asheghe karaton shooodam va motmaen bashid ke donbal mikonm karatooon roo
Omidvaram movafagh bashiid 
پاسخ:
سلام کیمیای عزیز، خوشحالم که رمان ها رو دوست داشتی و ممنون از اینکه وقت گذاشتی..
عشق حقیقی در حال تایپه و تلاش می کنم تا آخر مرداد ماه تمومش کنم...
امیدوارم از خوندن زندگی محمد و مریم لذت ببری...
با آرزوی موفقیت برای تو...
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییی بود
پاسخ:
ممنون.
سلام ساجده جون خییلیییی عالی بود
خسته نباشی
رمان عشق حقیقی چی شد عزیزم؟
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفت.
عشق حقیقى تموم شده اما تصمیم دارم چاپش کنم اگه خدا بخواد.
سلام .حیفه این رمان با موضوعه قشنگش که انقد گند تموم شد حیفه وقتی که گذاشتم چرا فک میکنین اگه شخصیتای رمان بمیرن رمانتون با بقیه فرق داره و قشنگ تر میشه که کاملا برعکسه.میدونم الان دارم از روی احساسات حرف میزنم و شما هم ناراحت میشین ولی جدیدا هرچی میخونم همین جوریه افسرده شدم به خدا از شما و نوسنده های دیگه میخوام احساسات دخترا رو به چالش نکشن از بس گریه کردم چشام وا نمیشه .واقعا چرا .....چرا فک میکنین اگه رمان بد تموم شه بهتره اصلا چی گیر شما میاد ......با عرض معذرت من همه ی رماناتونو دانلود کردم بخونم ولی بعد تموم شدن این رمان نظرم عوض شد و همه رو پاک کردم
امیدوارم تغییر عقیده بدین وقلمتونو با لطافت بیشتری روی کاغذ بکشین.معذرت میخوام از نقدم ولی هر کی نظری داره
پاسخ:
سلام
متأسفم که باعث ناراحتیت شدم.
امیدوارم باز رمان هامو دانلود کنى و بخونى،چون فقط مزاحم دوست داشتنى پایان تلخى داره.
منتظر نظرت در مورد بقیه رمان ها هستم،امیدوارم خوشت بیاد.
من فوتبالیست عاشق رو خوندم و واقعا لذت بردم 
البته اولاش کشش نداشت ولی آخرش معرکه بود.
ولی دیگه مزاحم دوست داشتنی رو نمیخونم 
چون دیگه برام جذاب نیست 
چون میدونم سرگذشت نفس چیه.
واقعا هم از رمان هایی که تلخ تموم میشن متنفرم 
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفت،به هر حال تلخ و شیرینى باهم قشنگه.
امیدوارم مزاحم دوست داشتنى رو هم بخونى،درسته تلخ تموم میشه اما شیرینى هم داره.
سلام من ازمرگ ارمان خیلی ناراحت شدم چون بدجوربهش وابسته شده بودم 
جلددوم داره رمانت?

پاسخ:
سلام
 فوتبالیست عاشق1 داستان مجزاست و فوتبالیست عاشق2 ادامه ى فوتبالیست عاشق1و مزاحم دوست داشتنیه.
سلام ممنون از رمان زیبات اگر تونستی بازم رمان مثل این بذار برام
ممنونم
پاسخ:
سلام
ممنون از تو که وقت گذاشتى.
سلام من مزاحم دوست داشتنیو چندین بار خوندم واقعا قشنگ بود ولی اگه میشه خلاصه رمانا رو بزارید مرسی
پاسخ:
سلام، ممنون.
چشم در اولین فرصت این کارو انجام میدم..
شخصیت رمان مدل ایرانی اسمشم ارمیا قاسمیه خیلی جیگره...
رمان قشنگی بود مرسییییی
اول انتقادمو بگم نیاز به ی ویرایش اساسی داره خیلی غلط املایی داره- دوم اول میگه چشام سبز هس اما چند سطر پایینترش میگه آبی خاکستری هس-با اینکه باهم حرف میزنن و شوخی میکنن اما حس اینکه صمیمی هستن به ادم منتقل نمیشه - داستان خوبی داره اما کاش جدی تر نوشته بودیش
رمان مزاحم دوست داشتنی بسیار زیبا بود اما بارسیدن به آخرش شوک بزرگی بود کاش تو توضیحات رمان مینوشتین پایان تلخ شاید نمیخوندمش واقعا ناراحت شدم از بابتش امیدوارم موفق باشید و به زودی رمان های زیبا با پایان خوش ازتون بخونیم اما فکر نکنم بعد مزاحم دوست داشتنی حس و حال خوندن رمان دیگه ای رو داشته باشم
امیدوارم دلخور نشده باشید
سلام ببخشید چرا دانلود که کردم اما باز نکرد رمانو
نههههههههههههههه😢
رمان عالیه واقعا من دوساله هر بار یه تیکه شو میخونم رمان عشق حقیقی رو چطور پیدا کنم ولی ای کاش که آرمان زنده میموند   
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۱ نرگس سادات

سللم من رمان مزاحم دوست داشتنی رو نخوندم میخوام از دوستانی که رمان رو خوندن بپرسم که آیا از رمان خوشتون اومد اگه خوبه که بخونمش آخه حس میکنم زیاد دلچسب نیست 

سلام میدونم که کلی وقت گذاشتین و این رمان رو نوشتین اما واقعا رحماتتون حدر رفته و افتضاح ترین رمانیه که خوندم و اصلا هیچ جذابیتی نداره پایانش واقعا افتضاحه و امیدوارم با نوشتن این رمان فکر نکنین که شاهکار کردین و نظرتونو راجب نوشتن کلا عوض کنین رمان خوب رمانیه که تی ذهن ها به خوبی ازش یاد بشه نه اینکه با هربار یاد اوریش چند تا فحش به نویسندش با این کارتون من احساس میکنم سره خوندن رمان وقتمو دادم و تو جوب رفته همش و اصلا دوست ندارم رمان های دیگتونو بخونم.... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی