رمان های زیبا نوشته ساجده سوزنچی

فوتبالیست عاشق جلد اول

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان خوبم 

  اینجا لینک دانلود رمان فوتبالیست عاشق 1 رو براتون گذاشتم تا بخونید و لذت ببرید ضمنا قسمت دوم این رمان را قبلا با عنوان فوتبالیست عاشق براتون ارسال کردم .

لینک دانلود pdf:  فوتبالیست عاشق جلد اول

لینک دانلود epud:  فوتبالیست عاشق جلد اول

لینک دانلودpdf :  فوتبالیست عاشق جلد دوم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۱
sa suozanchi

نظرات  (۳۱)

تبریک میگم عزیزم
منتظره رمان هایه جدیدت هستم

سلام عزیزم مثل داستان قبلی قشنگ جذاب بود
آفرین به ذوق واستعداد عالیت
عکس روی جلد چه دختر نازیه 
از بستگانه یا  مدله?
پاسخ:
ممنون از لطفت...
عکس روی جلد ستایش خانوم جیگر عمس...:)
واااااااااااااااااااى خدایا
عاااااااااااااااالى،زیبا وجذاب
خیلى لذت بردم
منتظر رمانهاى بعدیت هستم عزیزم
عالى بود مث همیشه 
منتظر رمان بعدیت هستم 
موفق باشى 
پاسخ:
ممنون از لطفت نگین جان...
رمان مزاحم دوست داشتنی خیلی قشنگوبااحساس بود فصل های اخرش من پابه پای داستان اشک ریختم خیلی قشنگ بود رمان فوتبالیست عاشقم دانلود کردم میخوام شروع کنم مطمینم مثل قبلی قشنگه یه سوال داشتم عشق حقیقی که زندگی خصوصیه مریم و محمده در حال تایپه یا لینک دانلودش هست? 
پاسخ:
سلام یا سمین جان
عشق حقیقی در حال تایپه و ایشالا تا آخر مرداد ماه تموم میشه اگه مشکلی پیش نیاد...
امیدوارم بخونیش و لذت ببری..
با آرزوی موفقیت برای تو...
عالی بود من خعلی سنگ دلم این دومین رمانی بود ک پا ب پاش اشک ریختم خعلی قشنگ بوس موفق باشی

پاسخ:
سلام.
ممنونم...
خیلی عالی بود من خیلی گریه کردم ولی به نظر من ارمان نباید میمرد اونجوری خیلی قشنگ تر بود ممنونم بابت رمان قشتگتون ساجده جون عالی بود
پاسخ:
سلام عزیزم.
ممنونم بابت لطفت...
سلام عزیزم من نمی خوام دانلود کنم خواستم  ببینم میشه رومانو واسم میل کنید.
پاسخ:
سلام
چرا دانلود نمیکنین؟؟؟

چررررررررررررررااااا ؟؟؟؟؟!
چرا خواستید ارمان فوت کنه ؟
چرا نمیشد  حالا ک ارمان فوت کررررد نفس مجرد بمونهه و با عشق بچشو بزرگ کنههه
چرااا باید دوباره ازدواج میکردددد ؟؟؟
کسی ک دوسال ب خاطر عشقش تو بیمارستان روانی بستری شددد 
چطور میتونهه یکی دیگه رو جای همسرش بذاره و ازش بچه دارر بشههه !
دیگه من چطور میتونم عشقو باور کنم وقتی هیچ کس واقعا عاشق نیست ؟؟؟
من فکر میکردم نفس واقعا عاشقه ولی با این سرگذشت واقعا ناراحت و عصبی شدم...
پاسخ:
سلام دوست عزیزم.
ممنون بخاطر وقتی ک گذاشتی.
نفس فرهادو بخاطر این قبول کرد ک قلب آرمانو داشت...
سلام عزیزم عشق حقیقی هنوز داره تایپ میشه ؟؟چرا لینک دانلودش تو سایتت نیست ؟؟
سوال من جواب نداست آیا؟؟
‌سوال همه سواله برای من کشکه ؟؟😔
سلام من رها هستم ای رمانا تون را چکونه باید دانلود کنم ممنون
ممنون عالی بودن

۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۰۶ ملیسا کوشولو
وااااااااااای محشره خیلی جالب و قشنگ بود   خدایی تو عمرم انقد گریه نکرده بودم  نزدیک سه هفته افسردگی گرفته بود ولی انقد رمان قشنگی بود ک می ارزیدددد   مرررسی
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۱۲ ملیسا کوشولو
راستی       میخواستم بدونم رمان ترسناک هم مینویسی عایاااا
سلام.خسته نباشی ساجده جان.
رمان فوتبالیست عاشق1خیلی خیلی خیلی عالی بود ولی جلد دوم به نظر من فرهاد نباید درگیر عشق یکطرفه نفس می شد.به نظر من لیاقت جفتشون خیلی بیشتر از این بود که به خاطر یه مرده همچین زندگی داشته باشن.شاید بهتر بود فرهاد با کسی که از ته دل اونو به خاطر خودش دوست داشت ازدواج کنه تا خوشبختی و عشق رو حس کنه
وااااا ملیسا اجی من بالاخره نفهمیدم که واسه چی گریه کردی... حتما رمانو اشتب خوندی اجی من میگم که بهتره یه بار دیگه بخونیش
ممنون ساجده جون رمانت حرف نداشت...
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۲ دنیا خانوم
خیلی مسخره و مزخرررف بود  ساجده جون بهتر نیست که رمانای بهتری بزاری اجی
دنیا خانوم اگه رمانو دوس نداشتی دلیل نمیشه که بیای و این حرفارو بزنی  میتونستی مودبانه از رمان انتقاد کنی رمان بی نظیررررررره
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۶ دنیا خانوم
کسی با شما حرف نزد معصومه جون  اینم نظر شخصیه من بود لطفا دیگه تو کارای دیگران دخالت نکن عزیزم
خخخخخخخ واقعا که بحثتون مسخره س  بیخیال بابا بچه که نیستین اخه
خخخخخ بین علما اختلاف افتاد ... دخترا همیشه همینطورین؟؟؟
رمان قلم خوبی داشت ولی موضوع اصلی تکراری بود،پسری ک از ازدواج اول ضربه خورده،ولی وقتی یه خانومی ک بهتر از همسر قبلیشه اشنا میش و میخواد باهاش ازدواج کنه،ولی ب نظر منم اینک نفس ب خاطر قلب ارمان بافرهاد ازدواج کرد،خیلی مضحک بود،حالا ک قرار بود این اتفاق بیفته بهتر بود نفس حداقل فرهادرو دوست میداشت،نه اینک ب عشق مسخره اش ب ارمان ادامه بده،باعرض شرمندگی بهضی دیالوگاتونم خیلی پیش پا افتاده و الکی بود
سلام عزیزم میخواستم شرایط رمان گذاشتن تو سایت رو بدونم من رمان نوشتم حالا باید چیکار کنم واسه اشتراک گذاشتنش؟

خیلی قشنگبود عزیزم


رمان خوبی بود اما می تونست عالی تر هم باشه
سلام ساجده جان،رمان خیلی عالی بود من هنوزم دلم واسه نفس میسوزه نباید ارمان میمرد.درسته رمانه و حقیقت نداره ولی با تصور اینکه واقعیت داشته باشه و خودم یا کس دگ براش این اتفاق بیفته خیلی ناراحت میشم 

چقدر داستان خوبی بود من لحظات آخر پا به پاش گریه کردم به حال نفس به حال آرمان کوچولو خیلی سخته دخترایی که بهشون تجاوز میشه ایشالله که این آدما که باعث میشن زندگی یه دختر اینجوری سیاه و تباه بشه به شدت به اندازه کارایی که کردن مجازات بشن و سزای اعمالشون رو ببینن دلم برای نفس بیچاره سوخت آرمان بیچاره بخاطر کار اشتباه احسان از دنیا رفت این آدما هم زیاد خوشی ندارن به وقتش مجازات میشن 

من تاحالا بیست تا رمان رو خوندم اما به خاطرشون انقدر اشک نریختم داستان زندگی آرمان و نفس غم انگیز بود خانواده نفس هم نباید یه دختر نوزده ساله رو از خونه ایی که سرپانهش بود بندازن بیرونن نفس درسته خانواده نداشت اما بعد از مرگ پدر و مادرش  به اونا پناهه برد ولی اونا در کمال سنگی اون رو ترک کردن از خوپه انداختن بیرون من اصلا همچنین اخلاقی رو قبول ندارم پول چیزی ههست که زیادش چچشم آدم رو کور میکنه و کمش مشکل ساز میشه من میخوام بگم آدم عاشق هیچوقت از عشقش نمیگذره اگه واقعا عاشق باشه چه معشوقش اونو بخواد چه نخواد اون عاشق میمونه چه نرده باشه چه زنده الآن این جمله درباره نفس بود نفس اگر واقعا آرمان رو میخواست پای عشقش میموند حاضر بود سختی هارو به جون بخره اما عشق معشوقش رو از یاد نبره خلاصه ساجده جون رمانت عالی بود و همینطور کلی درس یاد داد ممنونم انشالله رمان هایی که نوشتی عالی باشن

سلام یک صحبتی با نویسنده محترم داشتم 

اول از همه تبریک میگم بابت رمان عالیتون 

دوم از همه بهتر بود بجای اینکه تو جلد دوم رمان زیباتون میگفتی از کجا باید قزیه زندگیه مریم و محمد و آرمان و نفس رو بخونیم همون اول کار میگفتید چیکار کنیم به طور مثال داستان زندگیه مریم و محمد که رمان زیبای عشق حقیقی هست رو به عنوان جلد اول این رمان معرفی میگردید و داستان زندگیه آرمان و نفس رو که مزاحم دوست داشتنی هست رو جلد دوم و فوتبالیست عاشق ۱رو جلد سوم و فوتبالیست عاشق ۲رو جلد چهارم قرار میدادین تا ما در آخر رمان سردرگم نشیم من به شخصه سردرگم شدم و بعد از خوندن اون دو رمان دوست داشتم که با نظم و ترتیب میبود چون وقتی بعد فوتبالیست عاشق داستان زندگیه نفس و آرمان رو خوندم برام هیجان نداشت چون توضیح مختصری رو از رمان میدونستم و از بابت نفس خیالم راحت بود و کلا از سرنوشت اعضا خبر داشتم و خب این خوب نبود خودتون هم ی مقدار بهش فکر کنید میفهمید منطقیه 

و در آخر به دوستان توصیه میکنم اگر مایل این رمان رو بخونن دست نگه دارن و از اول شروع کنن یعنی اول

1=عشق حقیقی

2=مزاحم دوست داشتنی 

3=فوتبالیست عاشق ۱

4=فوتبالیست عاشق ۲ 

رو مطالعه کنن و درخواستم از شما اینه که رمانتون رو به این نحو در سایت و وبلاگتون قرار بدین تا دوستان از خوندن رمان زیباتون نهایت لذت رو ببرن 

و ی مشکلی در رمانتون بود گاهی اوقات اسم شخصیت ها جابه جا میشد لطفا در رمان های بعدی به این نکته دقت کنید تا رمان هاتون عالی تر از قبل باشن 

در نهایت همه این ها ممنونم از رمانتون من که پا به پای شادی هاشون شادی و پا به پای غم هاشون گریه کردم عالی بود ❤❤❤❤❤❤❤

لطفا دقت کنید ساجده جان و خوشحال میشم نظر قبلی مورد توجه قرار بگیره تا رمان های بهتری رو ارائه بدین مطمئنم این رمان میتونست بهتر باشه با دیالوگای بهتر اما همینشم عالی بود 

 

 

 

و در جواب آقای رضا ۷۵باید بگم لطفا قضاوت نکنید همه مثل هم نیستند بعضی خانم ها متاستفانه...

اما بعضی ها هم بهترینن بعضی ها هم متوسط کلا نمیشه قضاوت کرد پس قضاوت نکنید الان من از خود شما که میخندی و این سوال و پرسیدی میپرسم آیا همه آقایان همینند؟متجاوز خیانتکار و چه و چه و چه ؟خیر همه آقایان هم اینجوری نیستن هر کسی دلیلی داره واسه خودش و ما خدا نیستیم تا اون هارو قضاوت کنیم و ذهنیت بد داشته باشیم اما میشه آگاه بود و دقت کرد پس از شما و همه هموطنان چه همجنس چه غیر همجنس میخوام که قضاوت نکنید و یک طرفه به قاضی نرید

ممنون❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی